Strona Główna        Oferta        Realizacje        Kontakt            Praca      


Nasze realizacje:




     

Fiat Tychy, wydział montażu – kontrakt z firmą CIEMMADA POLAND Sp. z o.o.

Realizacja 2010/2011

1) Utrzymanie ruchu od strony PLC na linii głównej – asysta programisty PLC podczas produkcji.

Charakterystyka urządzeń:

·         sterownik S7  safety PLC Siemens

·        sieć Profinet

·        wizualizacja WinCC flexible

 2) Integracja dodatkowego panela operatorskiego  na linii głównej  – uruchomienie na obiekcie, modyfikacja   programu PLC, modyfikacje programu dla obwodów bezpieczeństwa, stworzenie wizualizacji

Charakterystyka urządzeń:

·      Sterownik S7  safety PLC Siemens,  

·       sieć Profinet,

·      wizualizacja WinCC flexible

 3) Modyfikacja oprogramowania sterowania blokadami na linii transportu silników

Charakterystyka urządzeń:

·         Sterownik S7  Siemens

·        sieć Profibus

·        wizualizacja WinCC flexible

 4) Przygotowania i uruchomienie oprogramowania do zatrzymań operatorskich na linii podmontażu drzwi.

Charakterystyka urządzeń:

  • Sterownik S7  Siemens
  • sieć Profibus




  

Fabryka Akumulatorów SIAP Sp. z o.o.  Gliwice

Realizacja 2011/2012

1) Modyfikacja oprogramowania, uruchomienie- odlewarka biegunów akumulatorowych                                                                         

Sterownik Schneider-Electric

2) Modyfikacja oprogramowania urządzenia do produkcji separatorów ogniw akumulatorowych

Sterownik S7 Siemens

3) Modyfikacja oprogramowania gniazda roboczego do testowania  szczelności akumulatorów   

 Sterownik S7 Siemens







     

GM Opel Gliwice ,wydział spawania karoserii-kontrakt z firmą KUKA Systems GmbH

Realizacja 2011/2012

1)     Modyfikacje oprogramowania, optymalizacja oprogramowania dla modelu  Astra IV Hatchback 3 drzwiowy na lini głównej Framing I  oraz Framing II – stacje zrobotyzowane.     

  Charakterystyka urządzeń:

·        sterownik S7-400 Siemens

·        wizualizacja Protool, WinCC, WinCC flexible

·        panele operatorskie SWAC

·        sieć Profibus

·        roboty Fanuc

·        system identyfikacji Moby-I Siemens

   2)Wdrożenie od strony programowej modelu Astra IV SEDAN na lini  głównej Framing I  oraz Framing II –stacje zrobotyzowane. Przygotowanie i uruchomienie oprogramowania, funkcji dedykowanych dla poszczególnych stacji zgodnie z założeniami projektowymi. Pomiary sieci Profibus.                                                                                          

 Charakterystyka urządzeń:

  • wizualizacja Protool, WinCC, WinCC flexible
  • panele operatorskie SWAC
  • sieć Profibus
  • roboty Fanuc
  • falowniki SEW, Danfoss
  • urządzenia bezpieczeństwa SICK, PILZ
  • system identyfikacji Moby-I Siemens





 

GM Opel Gliwice ,wydział spawania karoserii-kontrakt z firmą KUKA Systems GmbH

Realizacja 2012/2013

Wdrożenie od strony programowej modelu Astra IV Cascada(cabrio) na lini głównej Framing I  oraz Framing II – stacje zrobotyzowane.Przygotowanie i uruchomienie oprogramowania, funkcji dedykowanych dla poszczególnych stacji zgodnie z założeniami projektowymi. Pomiary sieci Profibus.

 Charakterystyka urządzeń:

  • sterownik S7-400 Siemens
  • wizualizacja Protool, WinCC, WinCC flexible
  • panele operatorskie SWAC
  • sieć Profibus
  • roboty Fanuc
  • falowniki SEW, Danfoss
  • urządzenia bezpieczeństwa SICK, PILZ
  • system identyfikacji Moby-I Siemens
  • skanery kodów kreskowych
  • drukarka Barkodów
 






 

GM Opel Gliwice ,wydział spawania karoserii - kontrakt z firmą Lubotech

Realizacja 2012

Przygotowanie i uruchomienie oprogramowania na linii „Body in White”

dla produkcji modelu Astra IV Cascada

 Charakterystyka urządzeń:

·        sterownik S7-400 Siemens

·        panele operatorskie SWAC

 






 

GM Opel Gliwice, wydział Montażu- kontrakt z firmą CIEM S.P.A.

Realizacja 2012/2013

1) Uruchomienie oprogramowania, modyfikacje, tłumaczenia programów na nowej linii „Slat Conveyor” dla modelu Astra IV Cascada (cabrio)

 Charakterystyka urządzeń:

  • sterownik S7-400 Siemens
  • wizualizacja WinCC flexible
  • sieć Profibus
  • falowniki SEW
  • urządzenia bezpieczeństwa Siemens Sirius

 

2) Obszar linii głównej Chassis 2, prace związane z uruchomieniem urządzenia rozładowczego- rozładunek karoserii z zawieszki na przenośnik podłogowy.

Przygotowanie i uruchomienie programów do identyfikacji typu karoserii w oparciu o system identyfikacji Siemens Moby-I. Modyfikacje oprogramowania PLC dla sterowania ruchem zawieszki EMS.Asysta uruchomieniowa, asysta rozruchowa, tłumaczenia programów.

Charakterystyka urządzeń:

  • sterownik S7-400 Siemens
  • wizualizacja WinCC flexible
  • sieć Profibus
  • system identyfikacji Moby-I Siemens

3) Wszystkie linie główne montażu karoserii-przygotowanie i uruchomienia oprogramowania, wymiany sygnałów na  potrzeby zatrzymania od strony systemu nadrzędnego Error Proofing

Charakterystyka urządzeń:

  • sterownik S7-400 Siemens
  • sieć Ethernet, wymiana sygnałów „Put-Get”